Näytä yksittäinen viesti
  #17  
Vanha 27.03.2012, 09:39
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.448
Perusasetus

Hyvä lehtialusta ei juuri eroa huonosta vieterialustasta. Jos laitat kunnon nelilinkkialustan niin tiellä ajaessa on selvä ero huonoon vieterisarjaan tai lehtijousiin, ja toimii metsässäkin paremmin. Toisaalta ei mikään maasturi ole korotettuna ja isoilla kumeilla mikään katusportti

Hintatietoja löytyy tästäkin ketjusta, jos vain viitsii lukea.

edit: ..ja jos minulta kysytään, niin jos lähtisin tekemään muutosta lehtijousista vietereille, niin tekisin sen sitten saman tien kunnolla (= nelilinkkialusta). Jenkkilän markkinoilta niitä löytyy valmiina, tulee toki selvästi kalliimmaksi kuin setti mitä KooPee tuossa esitteli. Jos on enempi budjettilinjalla, niin ei tuo offivarusteen paketti varmasti huono ole - ja on se helpompi tehdäkin. Eniten riippuu käytetyistä jousista ja iskareista, noilla jakarimallisilla tukivarsillakin on rakennettu ties kuinka paljon trial- luokan autojakin missä alusta elää oikein hyvin.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.

Viimeksi muokannut Timo_L : 27.03.2012 09:45
Vastaa lainaten