Palataanpas vielä aiheeseen, kun vinssinvaihto-operaation yhteydessä joutui puuttumaan syyläriinkin.
Tässä puskuri, maski ja vinssi peteineen pois.
Ja tätäkin kotteroa on tiskattu useampi tunti edellisen mutareissun jäljiltä, tuota keulaa huuhtelin ainakin tunnin, mutta laiska kun oon niin en purkanut maskia tai mitään tieltä pois.
Lähikuva edestäpäin. Syylärin edessä on tollanen hempuli verkko lötkyimpien tikkujen hyökkäyksiä torjumassa.
Sit joku annos paineilmaa, joutu poistaan tuulitunnelin ja rupelin että sai puhalleltua syylärin takaakin.
Aikansa kun puhalteli puolin ja toisin niin pölyäminen loppui, ja nyt syyläri on kohtuu puhdas.
Tässä ehkä puolet siitä mitä syyläristä löytyi. Loput on pitkin tallia ohuena kerroksena, paineilma in siitä kiitollinen puhdistuväline että tulokset leviävät laajalle.
Syylärin -97 V8 discon vakio/alkuperäinen, ja kolmerivinen vaan. Vanha ragen syyläri olis nelirivinen, mutta siinä ei oo öljyjäähyjä päädyissä (koneelle ja laatikolle).
Jos ajattelee mikä paskamäärä syylärissä on ajellessa (kun kohtuu tarmokkaan pesunkin jäljiltä se oli ihan tukossa kauttaaltaan) niin oikeestan aika kumma ettei oo koskaan lämmöt nousseet.
-Paavo