Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Timo_L
..ja mullahan oli nimenomaan Mustang GT:n jarrut omassa F8.8:ssa mikä oli silloin Cherokeen alla kiinni. Hyvät oli, samoin kuin akselikin.
Olisit Oka ventannut hetken ennen taka-akselin päivitystä, meinaan 31- spoorinen F8.8 on samaa vahvuusluokkaa ja osin vahvempi kuin D44.. Ainoa miinus on c- klipit, mutta eipä se levyjarrujen kanssa niin justiinsa ole. V8:n voimalla tuo D35 alkaa valittaa aika pikaisesti, varsinkin sinun oikean pedaalin käytön tuntien 
|
Toi musse on GT malli ja siinä on toi 8.8 perä.
Sehän näissä hommissa on paha kun ei oo selvän näkiä että mitä millonkin ostelee

Ai taas pitäis päivittää takaakseli uusiksi? no voi hitsin hitsi
Joo joskus tulee oikeseen jalkaan noita suonenvetoja ja silloin pitää suoristaa jalkaa