Tuota varmaan kaikissa automaatti lukollisissa tai miten ne nyt missäkin on toteutettu eli toisissa" katkaistaan" toinen vetari sähköisesti jolloin ainoastaa tasauspyörästön pikkurattaat pyörii takavedolla ajettaessa. Ei koko etuvoimansiirto.
Näissä on kait sitten tapauskohtaisesti se nelikon kytkentä sallittu joko liikkeessä tai pysäksissä.
Nuo manuaali lukot on taas siitä hyvät että ne kun kääntää syksyllä päälle ja keväällä pois niin sitä nelikkoa voi kytkeä päälle ja pois missä vauhdissa tahansa kunhan ei ruovi kytkentä hetkellä.Ainetta menee joku desi enemmän mutta kaikki maksaa.
Arkivehkeessä ei kai ole väliä kummat siellä on. Ehkä tuo automatiikka on "helpompi" ...
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA
V..tut se mitään heikkoa ole...
Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry.
Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine.
Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa.
Jyrsitään Kantoja.
Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt.
0500-752101/Antsa
Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä
Antsan Tuubi
|