Näytä yksittäinen viesti
  #5  
Vanha 24.03.2012, 16:26
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.446
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja WinChester Näytä viesti
Mutta veikkaan, että ne saumat (tai siis hitsit ) olisi ihan hyvin voinut vetää ulkopuolelta ilman ihmeempiä vetelyitä.
Sen verran paksua kamaa, että joutuu hitsaamaan isolla virralla jolloin olisi vääntänyt kopan kieroksi. Mielummin pitää kiinni tuon niin ei ole sitä pelkoa - jollei sitten banjokin väänny


Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja VooDoo Jeep Näytä viesti
Testaa naftalla että hitsisaumat ei vuoda ennen kuin maalaat, että saumat pitää öljyt sit sisällä
Tarkoitus on kokeilla kyllä. Tosin tuo on molemmin puolin hitsattu juuri siksi että aineet kestäisi sisällä.


Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja petpi Näytä viesti
Näyttäisi tulevan aika mukavan oloinen käyttis sulle. Luulisi kestävän ajella kanttikivien yli.
Milloin voin tuoda omani verstaallesi samanlaisien parannusten tekoon
Käytätkö takaperässä moparin kitka-ainetta vai onko joku muu parempi?
Kaipa tällä kaupan parkkipaikalle pääsee Joku jo Jeepforumilla kyseli että pitäisi lähteä amerikkaan rakentamaan.. jos sinä olet sitten seuraavana jonossa
Moparin kitka- aineet on ollut käytössä, tiemmä aika pitkälti samaa kamaa ne kaikki on valmistajasta riippumatta.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten