Silmä alkaa taas olla siinä kunnossa että voi tehdä hommia. Duunissa lensi metallisiru silmään, ja kaikkinensa piti olla kaksi viikkoa sairaslomalla, käydä viisi kertaa lekurissa (joista kaksi kertaa silmäklinikalla); vasta kolmas - sarveiskalvoihin erikoistunut lääkäri - sai palan pois. Siitä vielä kolme päivää piti parannella silmää että edes oikeastaan näki mitään
Taka- akseli alkaa olla valmis, enää vetareiden & jarrujen asennus ja pari pikku juttua.
Satulat tuli putsattua & maalattua, ja laitoin uudet jarruputket:
Piti ostaa järeä banjon kansi valmiina, mutta eihän tuohon D44a:han saa sellaista oikein mistään. Luulin että se on samankokoinen normi- D44:n kanssa, vaan ei ole. On selkeästi isompi. Oliskin taas ollut liian helppoa
Tuli sitten otettua 6mm:n teräslevy ja rälläkkä kouraan, eikun poraamaan ja sahaamaan. Tänään sain melkein valmiiksi, uupuu enää täyttökorkki jota en saanut D30:n banjonkannesta irti, kun ei ollut 32mm:n reikäsahaa kaapissa. Huomenna rautakauppaan niin saa korkin ja kierteet ympäriltä ehjänä irti ja sahailtua paikan niille uuteen kanteen
Kaikkinensa tein kopan neljästä osasta, oli noi viistot palat missä on kolmiot nurkissa aika vittumaisia leikata. Pahvia kului taas mallaamiseen, ja oli pakko leikata puoleenväliin asti viilto että sai levyn taipumaan.
Vähän aloitettu, toi pieni ja sen vastakkaisella puolella olevat palat piti leikata pois. Tuli pieni mittavirhe ja otti laakeripukkien pultteihin kiinni
Ensimmäinen paskamainen vinokiero-pala leikattu ja heppailtu paikalleen:
(käytin alumiinilevyä ja nahkahanskaa lautaspyörän ja laakereiden suojana)
Kaikki palat leikattu, liimattu ja saumat siistitty:
Vanha ohut paska, ja uusi järeämpi:
Väkästelin tän uuden niin että öljyä mahtuu enemmän sisälle, mutta kuitenkin siten että kokonaissyvyys on sama kuin vanhassa. Aika nappiin osui mitoitus

Lautaspyörän ja kannen väliin jää noin 3mm tilaa.
Aivan perseelleen meni.. kiero kuin banaani hitsuuttelun jälkeen

(suunnilleen 0,05mm viturallaan

)