Kaikenlaista,aika mitätön juttu...tietysti jos elämässä ei ole ollu suurempia ongelmia,saattaa tällainenkin kompastus tuntua maailmanlopulta.Pohjola on käsittääkseni vanhimpia vakuutusyhtiöitä,ja sattuuhan näitä.Multa paloi kolmisen vuotta sitten kahdeksan huoneiston vuokratalo kivijalkaan ja vakuutusyhtiönä kun oli Lähivakuutus,tappelin reilun kaksi vuotta korvauksesta,mihin aikaan sisältyi syytteitä minua vastaan aina tuhopoltosta petokseen ja kaikkea siltä väliltä.parhaimmillaan keksivät minun sytyttäneen erään niihin aikoihin palaneen tuttavanikin talon joka sattumoisin oli samassa yhtiössä...no joo...että sellaista,onneksi asioilla on tapana järjestyä,,,ennemmin tai myöhemmin.Koetahan nerdo venyttää mieltä,vakuutusyhtiöt osaavat lakimiestensä kautta vittumaisuuden jalon taidon.kaikki yhtiöt ovat niin kauan hyviä,kunnes tulee vastaan tilanne missä puhutaan hiukkasen isommista rahoista,sen jälkeen kaikki venytetään äärilaitoihin ja kokeillaan ihmisen pelihermoja.Jos mulla olis ollu yhtiölle kaks vuotta maksut maksamatta,olis ollu sanomattakin selvää että korkoineen olis joutunu kärsiin maksut,mulla ei kuitenkaan ollu mahdollisuutta saada korkoa tuolle kahdelle vuodelle,minkä jouduin odottamaan.kaatopaikka maksut oli jo pelkästään 64tmk,mitkä jouduin tietysti itse maksamaan,odotellessa parempia aikoja,..
-Ei tätä sotaa näin voiteta.pojat..mennäänpäs tuon suon yli että heilahtaa!
|