Viestiketju: Dodge w150
Näytä yksittäinen viesti
  #6  
Vanha 20.03.2012, 20:58
pjtk:n Avatar
pjtk pjtk ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 22.04.03
Sijainti: Pirkanmaa, Suomi.
Viestit: 1.741
Perusasetus

Aktivoituminen tapahtunut tämänkin kanssa. Syy moottorin huonoihin öljynpaineisiin paikallistettiin koneen alakertaan.

Kuva (nokia laatua) alakerran laakereista. Laakerit aikas kuluneet ja tosi naarmuset. Samoin kampiakselissa runko ja kiertokankien laakerien kaulat kovasti naarmuset ja uraset. Eli hiottavaks lähti tokaan alikokoon. Koneen mukana tuli paperit, että kolmevuotta sitten oli hiottu ekaan alikokoon. Missähän hiekkalaatikkossa kone oli oikeen kasattu. Ei pitäs tuossa ajassa laakerien olla vielä loppu.
Kampiakseli poka tuli tehtyä alakautta. Niin miks tehdä asiat oikein kun ne voi tehdä vaikeestikkin.
Hiottu kampura leijumassa paikalleen.


Tommosten pitempien pulttien varaan akseli eka ja niitä kirimällä ja lyhyempiin vaihtamalla akseli paikalleen.


Uudempaa vaihteistoa paikalleen.


Jakista seuraavaks paikalleen, kunhan muutamat puuttuvat stefat siihen saapuu. Samoin tomaatin jäähdytys tarvis nakertaa uusiks, vanhasta kun loppu jäähdytys kapasiteetti metsäajossa vielä syyskolealla.
Vastaa lainaten