Viestiketju: Mopoauto SJ410
Näytä yksittäinen viesti
  #6  
Vanha 19.03.2012, 11:46
iikkoo:n Avatar
iikkoo iikkoo ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 02.11.09
Sijainti: Laihia
Viestit: 284
Perusasetus

Taas on tehty kaikenlaasta ja palio on jätetty tekemättä

Kuvat teksteineen kertokoon. Kommenttia saa antaa ja jos joku näyttää olevan hullusti niin saa karjua


Tästä lähärettihin. Vanha tankki pellolle ja takatila tyhjäksi.


Tankin asentelua. Huohottimessa ja pumpun jälkeen painepuolella takaisku. Tarttooko painepuolella takaiskua? Tuntuu aika väkevältä pumpulta jotta luulis pruuttaavan aika nopsaa paineen linjaan. Pitää vaan niin vittumaasta ääntä se takaiskuventtiili jotta kiskaasen kohta kuikkaa sillä.




Lattiahan reikä ja 10mm "pellistä" takavinssille kehto.




Tälläänen siitä ny sitte tuli. Bensan paluupuolellaki on suodatin jotta sai helposti muutettua letkun 6mm->8mm. Ja toiselle apparille penkki. Mites kisakatsastus tuosta sanoo. Rek otteessa 2 hengen auto ja tiedän säännöt mutta miten se käytännössä menee suunnistuskisoissa jos tonne änkee takavinssiapinan?






Jousien kans tuli voimisteltua. Oli sisäänjoustoa ehkä 10mm . Reissu mätänettiin, kärrinjousiniput kainaloon ja verstaalle yhdistelemään uutta ja vanhaa. Norrat on alkuperäiset, motonetin 4 lehtisistä alimainen ja keskimmäinen lehti vanhan norran kans naimisiin. Hyvääki vaan pakkas tulemahan.




Sitte viälä pihas tarkastus jotta kaikki on sulas sovus ja eikun baanalle

Jooja se GM 105A laddare tuli laitettua kuntohon ja asennettua sen omenan kokoosen tilalle. Hyvin pelittää, vaihroon siihen jännitteensäätimen niin ny törkkää ~14,6V

Viimeksi muokannut iikkoo : 19.03.2012 11:49
Vastaa lainaten