Ja ruosteen irroittajat ym. carambat on sinne prikoille ruiskittu ??
Väkisin ne ei pois tule vaan härnäämällä. Yksi konsti on vielä naputella taltalla ja vasaralla niihin prikkoihin ja koittaa saada ne sellain ponnahtamaan irti.
Ei ne tiukassa ole mutta vaatii aikansa ennenkuin hokaa miten ne sieltä irtoaa.
Siis ja ne prikat on saatava ensin irti ennenkuin sitä akselia lähtee vetelemään ulos koska ne vaan tiukkaa sinne entisestään jos sitä koittaa repiä pois ja prikat on vielä tiukassa.
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA
V..tut se mitään heikkoa ole...
Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry.
Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine.
Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa.
Jyrsitään Kantoja.
Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt.
0500-752101/Antsa
Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä
Antsan Tuubi