[/quote]
Ethän se ole sinä K-P? Sillä minäkin olen anonyymi, kun tässä anonyymeiksi ruvettiin. Ei, kyllä sinä uskallat esiintyä nimelläsi. Niin minäkin tästä eteenpäin, vai esiinnynkö? Olenko kirjautunut? Kuka minä olen?
Olen anonyymi.
Note! This message was posted anonymously!
[/quote]
Läheltä liippaa, olin tässä kaksmetriä sivussa kun kaveri naputteli, meikäläinen laski hinnat joten jos laskukaavassa on virhettä niin mua saa kyllä syyttää. Kerroin oli 1,7 ja sehän on halvempi jos käyttää forexia tai tota matkalaskuria, mut sampopankin keskikurssilla mä sain kertoimeks 1,6844325. Tulli on jotain päälle neljänprossan, et kai toi viis olis hyvä laskennallisesti? Alvi on saarivaltakunnassa taasen 17% kai? eli kannattaa tilata alvillisena suoraan sieltä.
Muut renkaat ei kiinnostanu edes senvertaa et olis laskenu kustannuksia, mut toi bogeeri kopio hiukan kiinnostais- oon sellasen sarjan nähny venäläisten kaverien kuormassa kun ne haki roipetta meiltä lisää, olivat tulossa jostain eruupan keskemmältä paikalta. Nopeesti vilkastuna kuvio oli hiukan matalampi kun aidossa, ja kulmahampaissa ei ollu sitä kuppia, mut kauempaa näytti ihan boggerilta. Runko oli pikkukuorma-autosta koska jalkavaijeri oli ihan helvetin paksu ja kädellä kun yritti taivuttaa runkoa niin ei taipunu milliäkään. Ei päästy hyppiin päällä ja kokeileen taipuuko yhtään jos pistää parisataa kiloo läskiä seisomaan renkaanpäälle ilman vannetta, kun ne oli pakattu autoon aika tiukasti.
Siinä mielessä kyllä kiinnostaa nähdä toi pallero, et jos joku innostuu tilaamaan niin me kyllä laitetaan se vanteelle ja tasapainotetaan/liimataan ilmasiks siitä hyvästä et saatais hypistellä, taivutella ja mitata, vertailla hintaa ja laatua alkuperäisen et kannattiko, ja mikä kiinnostavinta onko se pyöreä?
|