Näytä yksittäinen viesti
  #320  
Vanha 17.03.2012, 23:55
Rytari:n Avatar
Rytari Rytari ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 28.09.04
Sijainti: Parkano, Finland.
Viestit: 5.346
Perusasetus


Oikealta puolelta löytyi tämmönen huomattavasti paremman näköinen koneenkannatin kun mitä se pakosarjanpuoleinen oli


Pätkästä lattaa ja tukivarren puslasta syntyi jotain tämän näköistä. kKn kiinnityspultit sattui oleen millisiä niin väänsin tohon korvaan 10mm jengan, ruuvasin putlin siihen ja vedin yläpuolelta hitsillä kiinni lattaan ja rälläköin kannan pois. Sai sillä leveäkantaisella orkkismutterilla uudenkin kannakkeen kiinni.

Tukivarren puslan sisempi holkki on hieman kapeampi kun alkuperäisessä joten pätkin tosta vanhan sisäholkista sopivat väliprikat jotta kiinnityksestä tulee tivis ilman että koneen puoleinen korva vääntyy kun pultin kiristää.



Synkkä kuva, mutta tässä jo uus kannake paikallaan konehuoneessa, tein noista n. 10mm korkeamman kun mitä arvioin alkuperäisten olleen, saa nokan pois koneesta ilman että tarvii tunkkailla


Kannesta hioin venttilit ja raavin vähä kanavia. Pakopuolelta otin sitä lyhyen puolen mutkaa vähä loivemmaksi ja lautasen takana oli jokaisessa vähä valupattia, ne hioin pois ja tein kaikista saman kokoisia. Samoin raapin karheimmat röpelöt muutenkin pois.

Imupuolelta en muuta samaa karheuksien tasaamista ja kanavan suut kohdistin ja hioin tiivisteen kanssa samoiksi.
Vastaa lainaten