pienten ongelmien jälkee moottori sujahti paikallee, aamulla tyrkkäsin vauhtipyörän paikallee ni saakeli kampiakselista puuttuki kaks reikää
kampuran minkä hommasin oli tosiaan 6pulttisella vauhtipyörällä ja vanha mikä oli kii oli 8pulttine. pien soittokierros ja löyty 82hiasen 2.2litrasen vauhtipyörä mikä oli prikullee samallaine paitsi tuntu käsinee hitusen kevyemmältä.
vähä jäi uupumaa et saap käyntii, maajohot kiinni ja öljypainekellon johto pitää tehä uus ku oli johto poikki... sit viel kerran tsekataa kaikki pultit jne läpi
ens viikolla täytyy koittaa keritä käymää lappeenrannassa hakees vähä ahtoputkia ja letkuja ja josko sen ilman viilentimen siihe keulaa laittas samalla. ilmaputsarikaa ei näyttäs menevän paikallee niiku elokuvissa....
näiköhä mahtuu konepelti kii tolla turbolla
, ei tullu kokeiltuu viel
la-puhelinkii löys paikkansa: