Viestiketju: Jeepin osto
Näytä yksittäinen viesti
Vanha 14.03.2012, 09:40
Nerd-O Nerd-O ei ole kirjautuneena
Legenda

Rekisteröitynyt: 13.05.03
Sijainti: Kusinen pk-seutu
Perusasetus

Kaveri oli tampereella kiinnostunut ostaan itselleen vuoden 2003 735 bimmerin. Sanoi myyjälle suoraan että tuo kiinnostaa, mutta rahaa ostoon ei ihan vielä ole. Ensi viikolla tulee hillot. Myyjä sitten sanoi että tervetuloa ensi viikolla koeajamaan.

Itse en ollut sanonut tuossa kohtaa vielä mitään vaikka kaverin mukana olinkin. Myyjä kyseli sitten meikäläiseltä mitä menopeliä minä tulin katsomaan. Sanoin suoraan että eukko lähti meneen jonkun gigolon matkaan. Myin juuri omakotitaloni pois, joten hilloa on. Mitään en autoista tiedä ja haluan auton millä saa pillua ja epäilin ettei tuolla 735 bimmerillä mitään sellaista saa. Ei se tuon kummoisempaa vaatinut. Avaimet sai samantien käteen, mitkä annoin kaverille ja sanoin sille että aja sinä kun minä katselen apparin paikalta onko tuolla mitään vaikutusta Samassa liikkeessä ajettiin myös S-Type Jaguaria. Se oli magee peli. Niin ja kaveri osti sitten 750 bimmerin itselleen, tosin ei tuosta liikkeestä.

Eli ei niille myyjille aina kannata sitä täyttä totuutta kertoa. Kummasti saa lisää palveluintoa kun kertoo tuollaisen tarinan niin ne kuvittelee että nyt on tyhmä asiakas miltä saa varmasti käteisenä auton hinnan.
Vastaa lainaten