Näytä yksittäinen viesti
  #2  
Vanha 14.03.2012, 09:23
Gary Grand:n Avatar
Gary Grand Gary Grand ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 10.11.04
Sijainti: Petäjävesi, Finland.
Viestit: 2.887
Perusasetus

YV:llä kyselyysi jo vastailinkin, mutta tässä vielä yleiseen tietoon muutama kohta varmistettuna:
Dieselin laatikko ei käy bensakoneeseen. Poikkeaa "kytkinkopan" osalta, eli kiinnitysjako on eri. Samoin poikkeavat hiukan sisäisiltä asetuksiltaan toisistaan. Vaihtopaineet/ajankohdat on hiukan erilaisia ja ylivaihteen välitys. Turbiini on eri varaosanumerolla, eli sekin poikennee...

Saattaisi olla ihan käytettävissä ja ajokelpoinenkin, mutta ei välttämättä kestäisi.
Näppärä kaveri tosin voi vaihtaa tarvittavat palikat, jos molemmat laatikot tallissa olisi.

Mikäli oikein muistan, niin -93 malliseen autoon käy laatikot ainakin valmistusvuosien(ei käyttöönotto/ensirekisteröinti)1990-1993 autoista ja -94 muuttuu sitten vähän joka asia, paitsi auton ulkonäkö. Vanhemmissa on sitten ihan erilainen laatikko. Vaihdelaatikon tyyppi V4AW2-**** tosin näkyy olevan periaatteessa sama vielä 2000 -mallissakin tuolla 6G72 koneella(3.0 V6), mutta vaihtokelpoisuudesta en mene takuuseen.

Tuolta löytyy Mitsuun manuaaleja vähän joka lähtöön: http://www.mitsubishilinks.com/

Tehtaan oppaiden kanssa on mukava tehdä remonttia
__________________
Valitsemaanne aivosoluun ei juuri nyt saada yhteyttä, olkaa hyvä ja yrittäkää myöhemmin uudelleen.
Vastaa lainaten