Näytä yksittäinen viesti
  #8  
Vanha 13.03.2012, 22:38
-MaTTi-:n Avatar
-MaTTi- -MaTTi- ei ole kirjautuneena
Guru
 
Rekisteröitynyt: 27.07.04
Sijainti: Jokela, Finland.
Viestit: 11.073
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja HAILUXI-07 Näytä viesti
Oletteko lastuttaneet Hiluxien moottoreita? "onko järkee vai ei" tuossa lastuttamisessa?

Jotenki vain tuntuu että vääntöä sais löytyä alemmilta kierroksilta, olisikohan jossain 1500- 1700 kierroksen paikkeilla missä lähtee vetämään?, en nyt vihtis lähtä kokeileen asiasta tehen.
Tokihan siinä järkee on. Samassa kohtaa se vääntöpiikki pysyy, mut kun sitä on koko alueella enempi ni helpompaa on ajelu.

Mulla oli hetken aikaa Avensis D-4D -01 kakkosautona. Siinä samat oireet, ennen 1800 r/min ei tapahtunu mitään, sen jälkeen sitten jotenkin. Myin pois ja ostin Verso-korollan D-4D -05, siinä sama 2-litranen kone mut säätyväsiipisellä turbolla. Ihan eri luonteinen, tää lähtee ahtaan jo jostain 1300 r/min, vääntää hyvin jo reippaasti alle 2000 r/min, mut parin tonnin päällä on selvä vääntöpiikki. Steinbauerin lastupurkki ollu kiinni niin pärjää maantielläkin (ilmotettu 141 hv/340 Nm).

Onkos tää kyseessä oleva Hilu nyt 75 vai 88 kW? Tuolta voit katella teho ja vääntökäppyröitä boksilla: http://www.steinbauer.cc/neu/index.php?car_type=8247 Sama osanumero käy yleensä moneen muuhunkin Toyotaan, joten saattaa löytyä käytettyjäkin parilla sataa saksanmaalta.
Vastaa lainaten