Edes jotain pientä "edistymistä". Kaivelin tuon tyhjän ammeen esiin ja roudasin pihaan, ruostevaurioita aloitin korjaamaan. Jalkatilat tuostakin on puhki, joten peltiä pois vaan. Kyllästyin leikkelemään rälläkällä ja kävin ostamassa puukkosahan, ihmeen pitkään sitä onkin pärjäillyt ilman!!
Mukava ruveta turaamaan kun tämä amme on jo valmiiksi täysin tyhjä kaikesta työtä haittaavasta inkkeestä. Lämppärin kenno saa lähteä tuolta jalkatilasta, hitsasin reiän jo umpeen. Korin poikittaispalkki jouti kans pois koska se ei mahdu olemaan vinssin kanssa. Noinhan se oli vanhassakin korissa.
Kaipa se on vaan selvät paikat korjattava ja sitten raijata koko komistus puhallettavaksi, jonka jälkeen korjataan varmaan lisää... 
On kyllä murhaa toi paksu massa/kitti pellille. Siellä pellin ja massan välissä on kupan hyvä muhia. Isoina levyinä lähtee irti kun rukarilla työntelee.
__________________
Range Rover P38A, bi-fuel. Bensa/CNG.
RRC 3,9SE -90. Valkoinen.
Jaguar S-Type 3.0 Sport -01, RHD, Lontoossa
Rover P6 3500efi -72, "pikkuauto"
Jaguar XJ-S V12, series II -89, "kisu"
Range Rover P38A -95, purkuraato
Volvo C303, muutti pois.
|