Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja VonLeka
pari kuukautta sitten taksikuski kerto mulle että kuopion avainvaunulla 6kpl alle puolvuotta vanhoja volvoja odottaa konehuonetyhjänä uutta dieselmoottoria takuuseen.
uudet dieselit ovat ainakin paskoja, mut nehän tehdäänkin kiinassa.
lähti puheeksi siitä kun se huomas mun pihassa 940 volvon ja kehui sitä että on viimeinen kunnon volvo ku on takaveto, ja sit sanoin että senkö takia ajat mersulla, sit se kerto tuon volvo jutun
|
nyt on kyllä taas taattua "tolpalla kuultua" faktaa...
uusiakaan volvon diesel koneita ei tehdä Kiinassa, enkä usko tuohon vikamääräänkään, edes Sawolaisella liioittelulla, ja kun puhutaan takuuhommista niin tuohon ei voi olettaa kuuluvan edes kovin vanhoja lavetteja...
"aika paljon" ja läheltä aihetta seuraavana, ja täs meidänkin taloudessa 2000 lukusiin volvon dieseleihin ajetaan noin 250 tkm vuodessa,
kyseenalaistan JÄLLEEN Von Lekan jutut
kolmesta hajonneesta koneesta tiedän pk-seudulla taksien osalta, ja niitä on noin 500 kpl (siis volvoja), vioista kaks selkeetä hajoamista ja yks huoltovirheen aiheuttama, ja korjaus ajat koko koneen vaihdon osalta 3 - 5 vrk siitä kun auto saapunut Kaivokselaan ja takasin töissä...
luvut lienee vertailukelpoisia sikälikin, että koko itäisen Suomen taksien lukumäärä lienee Hgin tasoa...
ja tää ei oo maksettu mainos...