Viestiketju: nissan king cap topic
Näytä yksittäinen viesti
Vanha 11.03.2012, 20:46
jyrden jyrden ei ole kirjautuneena
Veteraani+++

Rekisteröitynyt: 31.10.09
Sijainti: Haapajärvi
Perusasetus

No sit...

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja cybress Näytä viesti
itte ujutin sen startin sinne väliin ku laskin konetta,sai kiinni aika simppelisti ku käytti semmosta kulmaa jatkopäässä...

apparin korvakkoa ensaanu sopimaan sitte millään...piti vaihtaa sd koneesta,jotenki eripaikassa oli se kiinnitys siinä korvakossa ku laitetaan se kumityyny siihen kiinni,heitti noin 1cm reikien välinene ero sd ja td korvakossa.. mutta joo,vaihettu se on kuiteski ja ekat ajot ajettu,hyvin tuntuu toimivan paitsi laturin remmi meni poikki,,,melkein vois sanoa että uus remmi....liekkö joku vika tuli...
No, itse ujutin sit ku kone oli naitettu vaihteistoon kii... Ja ihan suorilla jatkoilla sen vetelin kii... Yläpultin kyllä taisin vetää lenkkiavaimella kii...
Ylhäältä käsin... Kuten tein varaosiks tulevaa autoakin laittaessa hakukuntoon nevan laidalla...

Jaa... Ei itsellä ollut ongelmaa tosiaan ton korvakon kaa...

Laturin ja tehostimen remmit hain itse rempaa tehdessä ihan uudet ja ei mulla porsinut vielä ja autolla on tähän päivään mennessä jotakuinki tonni toista ajettu omistajan toimesta. Koeajot tehtiin pariin kertaan ja n. 30km per kiekka...

Omistaja tuumaillut jälestä päin et puhdikkaampi ku ennen toi on. Vaik ei siin oo ku pari hepoo enemmän ku ennen,
Vastaa lainaten