Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jyrden
Kyllä ku itse vaihdoin SD:n TD:ksi irrotin vaan puoleltaan yhdet mutterit korvakoltaan... Ja ei ongelmaa ollut...
Startin johdothan tuli vaihdettua ainakin, kun eri puolilla moottoria... Tämähän olikin tiedossa ja kerrottukkin...
Etuakselin palkkin kaa ei ongelmaa ollut ku sormet mahtu ihan hyvin välistä ja sai ne kaks alapäänkin pulttia kii... Vaikka eihän ne pidä ku sen peltilevyn kii kytkinkopassa... Mikäli nyt samoista pulteista puhutaan...
Moottorit lähti kummastakin yksilöstä hyvin, vaikka kummassakaan EI ollut mitään korotuksia tehty. Startin pulttien asennus vaan työläämpi korotuksitta (omassa tehtny lievä ja helpottaa kummasti). Ja asennuskaan ei tuottanut vaikeutta vakiokorkusena edes...
|
itte ujutin sen startin sinne väliin ku laskin konetta,sai kiinni aika simppelisti ku käytti semmosta kulmaa jatkopäässä...
apparin korvakkoa ensaanu sopimaan sitte millään...piti vaihtaa sd koneesta,jotenki eripaikassa oli se kiinnitys siinä korvakossa ku laitetaan se kumityyny siihen kiinni,heitti noin 1cm reikien välinene ero sd ja td korvakossa.. mutta joo,vaihettu se on kuiteski ja ekat ajot ajettu,hyvin tuntuu toimivan paitsi laturin remmi meni poikki,,,melkein vois sanoa että uus remmi....liekkö joku vika tuli...