Noniin, nyt pitäs olla tehostinpakettikin matkalla tännepäin. tulee A-omegan roippeet.
takakotelot on hitsuuteltu, ja kuskin puolikin jo edestä. Jos tänään kerkeäisi laittamaan vänkärinpuolen, ja sitten pohjaväriä ruiskuttelemaan koteloihin ja hitsisaumoihin.
Nyt vähän mietinnässä että mitä sinne laittas. jotain jytäköitä teollisuusmaalejakin olisi varmaan käsivarastossa, mutta ovat aika paksuja, joten olisiko joku notkeampi pohjana parempi. ihan pellikattomaali ja kylmäsinkkais nuo hitsisaumatkin vielä?
pellikattomaalin päälle sitten joku väri vielä?
se olisi ainakin suunniteltu pysymään sinkatullapinnalla.
sähköjäkin tuli ihmeteltyä jo sen verran että tulee kytkin paneeli tohon keskelle kojetaulua, josta niitä yltää tarpeenmukaan kuski ja appari käyttämään.
kytkimiä:
valot: etteen, taakse, sisä
etu ja takavinssin ohjausjännite ja +2xeteen-taakse kelaus (takavinssiä ei ole vielä...) ohjausjännitteen kytkemällä tarkoitus että vinssille syttyy apuvalo jonka avuilla vinssiä turvallinen käyttää.
puhallin nopeus
flektin pakkoajokytkin
Muuta? ainakin sellainen volttimittari pitää siihen upottaa.
Akunpaikkaa tuossa olen kuutioinuit. taka lattiaan se olisi hyvä upottaa, mutta vie sitten tilaa mahdolliselta takavinssiltä, ja miten bensatankin muutokset tulisi ottaa huomioon?
Nykyinen tankki vaikuttaa laholta/lasikuitukitillä korjatulta, joten sitä en laittane enään takasin.
mietein että jos ei laittaisi taka paneeleita paikalleen, ja hakisi akkukotelon jolle tekisi telineen sisäsuojan päälle, niin saisi vähän hyötykäyttöön niitäkin tiloja.
Takapenkki säilytetään!
Ulkopuoliset kaaret pitänee tehdä jo ajotyylistä johtuen, säästää ovien oikaisuissa.
Ilmeisesti 413 jakis on parempi välitysten muutos kohde, siihen saa hitaammat välitykset?
paljonko lie kokonaisvälitys vakiona (nyt toki toi datsunin laatikko jonka välityksestä ei tietoa.)
kun jos laittaa ne 36" alle ja ne toyon akselit, niin sais kuitenkin olla se kokonaisvälitys mielellään siellä sadan yläpuolella. sais sitten tyttötkin opetella ajamaan rauhassa, kun ei auto ryntäile.
Toki yksi vaihtoehto olisi ljn tai hilun akselit jotka kait olisi leimattavissakin tähän. niihin pitäsi vain sitten ostaa lukot yms hankintaa.
toki jos ajas 31" tjsp. ja laittas vaan lockraitin niin olis halvinratkaisu, mutta kait se jakis pitäs silti välittää
Toi jako on siis sama kuin 6 pulttinen japsi mutta viidellä? eli tohon 6pulttivanteeseen saa helpohkosti porattua tuonkin jaon?
__________________
Isory
www.kmap.fi
Kainuun Monialapalvelut
-Kerro mitä tarvitset.
|