Jotain pikkusta olis nakerreltu, takapäähän uusi poikkipalkki 90x40x5 palkista.Tankki heivattiin kuubaan odottamaan fiksausta ja perärutkun 20l bensatankki kabiinin puolelle väliaikaisratkaisuksi.
Uudet kaapelit startille 50 neliön kaapelilla ja vinssille 70 neliöistä. Maadoitukset myös kuntoon. Solenoidiboksiin pitää vielä vaihtaa vahvempaa jöötiä virralle, että saa hyödyn irti kaapeleista. Vinssi on paikallaan ja ruokottoman näkönen vinssipuskurin tekele myös. Laturilta lähteviin kaapeleihin laitettiin pätkä uutta kaapelia ja suojattiin kunnolla, oli nimittäin melko lahot ne eristeet ja toinen kaapeli jo poikki. Onneksi oli vetäytynyt kuoreensa eikä jäänyt sätimään pitkin konehuonetta...

Oli "korjattu"
ABIKOLLA se kaapeli aiemmin!!!!

Eihän tota teipin alta edes erottanut ennen ku oikeen tutkaili. Ja tätä kirjoittaessa hokasin, että se laturin perseessä oleva kumisuoja jäi laittamatta paikalleen.
Kaikki liitokset tehtiin puristamalla ja pienellä määrällä tinaa. Suojaus kutistesukkaa, akkunapavassua,kurttuputkea ja tesan mustaa erkkaria. Akunkengätkin tuli vaihdeltua uusiin ja hienoihin.