Pientä päivitystä tännekkin. Edellisen kirjoituksen jälkeen autolla sitten ajettiin satunnaisesti. Lokakuun lopussa kylmenevien ilmojen myötä tuli esille ongelmat kylmäkäynnistyksen kanssa. Käynnistyminen nimittäin oli lähinnä henkimaailman juttuja kylmällä ilmalla. Noh ongelmat näyttivät johtuvan liian monimutkaisesta kaasarista joka oli vuosien saatossa jumiutunut monestakin paikkaa. Onneksi löysin netistä tehtaankorjaamokäsikirjan jonka avulla kaasarille pystyi tekemään edes jotain. Noh päätimme kuitenkin varmuuden vuoksi hommata uuden ja mahdollisimman yksinkertaisen kaasarin. Weeberin korvauskaasari löytikin sopivasti suoraan Kaasutinexpertin hyllystä.
Samalla kertaa myös putkistoa hieman avarrettiin. Etu vaimennin poistui kokonaan ja tallin nurkassa ollut läpivirtausvaimennin korvasi taaemman vaimentimen.