Näytä yksittäinen viesti
  #54  
Vanha 03.03.2012, 12:56
Morjenz:n Avatar
Morjenz Morjenz ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 23.11.06
Sijainti: Tuusula, Finland
Viestit: 1.806
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja bemaripoju Näytä viesti
no mites olis 2h. jollain rukatulla syöttöpumpulla ja turbolla?
jos sinne tekis pumpun sillä omalla alipaine säätimellä ja jollain customin nestepäillä niin vois vääntää makosasti kaasuun koskematta tai vaikka 61 nestepäillä hätätilassa. (on puoli milliä isommat mutta syöttää vähemmän...)
kunnostuskaan ei maksis niin paljoo kuin 12h-t. ja vääntää alhaalta ja kiertää korkeelle. ei rupee kierroksilla tökkiin vastaan niinkuin noi suoraruikkarit

ainoo haittapuoli 2h on milestäni se suuri lämmön kehitys...
Itellä oli Bertassa 2H moottori ahdettuna, maltillisella syötöllä dynotettiin 147hv tms ilman ahtoilmanjäähdytintä. Oli makea peli ajella, jaksoi vetää tyhjäkäynnillä ykkösellä ja kakkosella pikkupuolella. Ei tarvinnut kaasuun koskea syvissäkään kurakoissa. Jaksoi vetää tyhjäkäynniltä veto päällä tarvittaessa ryntäytyskierroksille, eikä voima tuntunut loppuvan lainkaan...

Keulasssa oli vieterit, mutta ei se keula tuntunut lainkaan liian painavalta, tosin enpä sitä mihinkään järin syviin paikkoihin edes vienyt

Tässä joku video Kulmakorvesta:
http://www.youtube.com/watch?v=SGfYqh1d3gM
__________________
Vaik mää en mistään mitään tiedäkkään!
Vastaa lainaten