Lainaus:
quote:
Lainaus:
quote:Kyllä mä kans pidän pienenä ihmeenä mikäli tällainen kimppa kokeilu tuottaa kymmenen uutta vinssiä tällaisessa foorumissa!Se on vain realistinen arvio ettei taida hedelmöidä ihan noin montaa ostoa.
|
No jaa. Pari uuppuu enään. 8 vinssille olis jo tarvetta. Jos olen oikeen laskuissa pysynyt mukana. Mutta kaikki niistä ei ole kuitenkaan ihan varmoja. Ja onhan tässä vielä aikaa.
Lainaus:
quote:Kohtalainenkin vinssi kuitenkin maksaa ehdottomasti yli 1000e.
|
idea olikin saada se hinta tippumaan kun tilataan porukalla niitä. Oletettavasti yhden vinssin suomeen tuominen on kalliimpaa kuin monen vinssin tuominen.
Ja jos tuo vinssitesti järjestetään niin eiköhän niitä vinssejä sais ostaa myös pois hieman halvemmalla? Silloin ei välttämättä tarvii edes kimppatilausta. Vielä jos testi pääsee lehtiin niin vielä parempi myyjien kannalta.
Lainaus:
quote:Mitä isompi hinaaja auton nokalla on,sen vähemmällä itse laite pääsee,mikä sit tietysti taas jatkaa käyttö-ikää huomattavasti.
|
Totta. Mutta se nyt vaan on tyhmää maksaa liikaa, kuten gigantin mainos menee. Miksi ostaa suznan keulalle 6000kg vetävä vinssi kun auto painaa 1000kg.. Eiköhän siihen keulalle sopis vallanmainiosti 2000kg vetäväkin?
Ja vaikka tuollaisen vinssin suznan keulalle virittäis niin ei meikällä silti ole ideana mennä heti jumittaan auto suohon ja vinssaamaan sitä koko päiväksi sinne. Se ei oikeen meikän mielestä ole offia että vinssataan autoa koko ajan. Eiköhän alkuperäinen idea ole ajaa mahdollisimman paljon, eikä olla koko ajan vaijerin päässä. Tai näin ainakin minä ajattelen. Eli meikän käytössä sille tulis mahdollisimman vähän käyttöä. Tosin se voi kyllä aiheuttaa sitä että sit mennään paikoista mistä ennen ei uskaltanut kiinni jäämisen pelossa ajaa. Juuh.. Sen näkee sit..
-- Vakio suikka on POP --
Nerd-O
|
tässäpä tyypillinen paskanjauhannan kiihoitus topicci tänne...Jätkä alkaa kerään vinssin kimppaa eikä itse aio olla edes mukana...keksitään keksimällä jutun aihe mikä kiinnostaa varmasti jajäävätään itsensä pois koko hommasta...kokeileppas seuraavax kiinalaisten jako-avainten kimppatilausta,josko tällä porukalla olis varaa ryhtyy sellaiseen...
Jaska-hartsu
Note! This message was posted anonymously!