Näytä yksittäinen viesti
  #10  
Vanha 02.03.2012, 12:52
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.446
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Mika.U Näytä viesti
No mie nyt lähinnä käsitin tämän rälläysautona joten kyllä ne lämmöt nousee vaikka olis vähän pakkastakin
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja tare Näytä viesti
alunperinkin se jäähdytin tulee lisäksi, eli öljynkierto jäähdyttimessä säilyy.
Rolling Jeepistä se jäähdytinkierto on poistettu, koska siinä ei sitä tarvi ja samalla vaihtui isompi laatikon jäähdytin

onko se ns, alkuperäinen lisäjäähdytin joku kärrynvetopakettiin kuuluva lisävaruste, jos sitä ei kaikissa ole?
Ei pelkästään, kyllä sitä on muutenkin asennettu. Mulla on molemmissa XJ:ssä ollut se orkkisrimpula lisäjäähy, vaikkei ollut "Tow pack"- versioita. Optionahan se on ollut saatavana tomaatteihin, joihinkin sitten kai asennettu ihan vakiona? Ei näistä Jeepeistä ota selvää

Ja juu, jos pelkästään metsäajossa on auto niin ihan suosiolla voi ohittaa syylarikierron. Minäkin ohitin tosiaan kokonaan syylarin ja käytin vain isoa alumiinijäähyä laatikolle sitten kun enempi tuli metsässä rymyttyä autolla vaikka oli vielä katukilvissä. Metsässä ei ollut millään säällä lämpöongelmia
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten