Näytä yksittäinen viesti
  #239  
Vanha 26.02.2012, 21:38
HRD:n Avatar
HRD HRD ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 07.03.07
Sijainti: Hyvinkää, Finland.
Viestit: 1.602
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Repro Näytä viesti
Oisko kytkentäkaaviota pistää kehiin tolle nelosvaihteelle ja turbiinilukolle?
Mitä ne sellaset on? Jos sulla on tollanen samanmoinen kun itellä AW-71L mallin laatikko, niin kytkentä on äärimmäisen helppo. Siinä laatikon vasemmalla sivulla on kaksi "mötikkää" johon menee johdot. Etummainen niistä on magneetti venttiili, joka ohjaa 4 vaihetta ja lukkoturpaania. Se taaempi on joku öljyn paineanturan näkönen, älä piittaa siitä. Eli siihen etummaiseen + virtaa, ni löytyy ylivaihe ja lukko, kun on vauhtia tarpeeks. Itellä suikassa kytkeytyy jo jossain 40-50 välillä, välityksistä johtuen vertaa "normiautoon" apaut 80 vauhissa. Mulla on siinä virta johdon välillä vaan ihan tavan keinukytkin, millä voi estää ylivaihteen kytkeytymistä. Kickdown vaijerin kanssa en ole sen kummemmin leikkinyt, kattovaan, et tyhjäkäynnillä siinä on pieni jännitys ja ei "pohjaa" kaasupohjassa. Tämä laatikkomalli ottaa myös nopeustiedon tuosta vaijerista.

Eiks siinä laatikossa ole tyyppikilpeä, missä lukis malli? Uudemmat AW ja sit ne ooppelin omat toosat vaatii jo aikas paljon enemmän sähköä. Siksi ite valitsin tän mallin, kun tiesin ettei oo paljoo sähköä ja on vahva laatikko.
__________________
Juho Haapakorpi
Kaukas 4x4'n ski
Vastaa lainaten