Viestiketju: Päivän hyvätyö.
Näytä yksittäinen viesti
Vanha 26.02.2012, 01:03
Super_Select:n Avatar
Super_Select Super_Select ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen

Rekisteröitynyt: 24.03.10
Sijainti: Kaavi
Perusasetus

Itsellä ollut aina ns. "auttava" luonne..., mutta olis se kiitos edes ihan mukava joskus saada.
Taannoin tuossa syksyllä sain kyydin Jyväskylän eteläpuolelle, siis taksia ajelen..., ja takaisin tullessa missasin Jyväskylän keskustan kohdilla sen liittymän, josta olis pitänyt kääntyä oikealle, jotta pääsee jatkamaan Kuopioon päin, ja minä maalaispoikana ajoin sen ohi...

Ja sittenhän sitä oltiin Jyskälän keskustassa, pahimpaan ruuhka-aikaan, ja eteen valoissa sammui Ml- Mersu.. huomasin, että sammui, kun nytkähti silleeen oudosti..jonka jälkeen keveri meinasi paniikissa laskea vielä autonsa minun auton keulaan, ja eihän siinä paljon pysty perruuttammaan, kun miljoona autoa takana..

Nooh vaihtui seuraavat vihreet, ja äm-ällä ei liiku vieläkään...no sitten jo hyppään autosta ulos ja kysymään.

Kaveri vaan istuu, ja sanoi, että tekee välillä tämmöistä, sitten lähtee hetken päästä käyntiin, kun jäähtyy.. johon minä: "Haloo, ollaan keskellä pahinta ruuhkaa, että pitäiskö vaikka hinata se sinun ROMU jonnekkin tieltä..?? no sitten hinaan hänet seuraavalle parkkipaikalle...eikä edes kiitosta kuulu...

Ja itse pyrin aina auttamaan tienpäällä, riippumatta olenko "virka-ajossa", vai vapaalla... ja on sitä itsekkin ollut joskus apua vailla. Ei ole iso homma pitää mukana köyttä, ja kaapeleita, ja niistä voi olla itsellekkin apuja
Vastaa lainaten