Näytä yksittäinen viesti
  #22  
Vanha 24.02.2012, 20:48
jupasierra jupasierra ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 16.03.09
Sijainti: Kotka
Viestit: 114
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja 4x4_76 Näytä viesti
Tää on nyt ihan hatusta vedetty, mutta oliko jakolaatikko takavedolla kun imit letkusta? Jos oli, niin laita neliveto päälle ja imaise uudelleen. Jos nyt ei liiku, niin tuo irtoletku on huohotin. Ja jos on huohotin, niin siinä katkenneessa nipassa on ollut hattu. Letkun pää ei kiinnity mihinkään.
Mutta kuten sanoin, tää oli puhdas arvaus.
Takavedolla oli, mutta ihmetyttää se huohotin. Nipassa joka oli katkennut letkun sisään, oli reikä. Jos siinä olisi ollut hattu, miten se silloin huohottaa ? Joku jo mainitsikin että kellolle menee kaksi letkua, tässä meneekin mutta että toinen olisi huohotin, voihan se olla.?!.

Se kyllä ylettää imusarjaankin asti, mutta en sieltä löytänyt katkennutta nipan jämää... Eli ne kolme letkua jotka menee sinne jakolaatikkoon, yksi niistä olisi huohotin joka huohottaa samaan tilaan missä kello on.
Ilmaa ei tuntuisi vuotavan mistään, ja kellon kalvokin toimii koska akseli liikkui kun siitä oletetusta huohottimen letkusta imi.

Jotenkin tuntuu että vika liittyy nyt siihen irralliseen letkuun. Missä se on ollut, tai mitä sen päässä on ollut on vielä arvoitus. Kun tietäisi jakolaatikon toiminnan. Kun sitä vipua kääntää nelivedolle tai takavedolle mitä silloin missäkin tapahtuu ? Jotain se vipu siellä jakolaatikossa liikuttaa, ja antaa käskyn jollekin ja alipaine liikuttaa sitä kellon kalvoa. Täyttä hebreaa minulle ?

Kun tämä vika selviää joskus, kirjoitan siitä kattavan selostuksen tänne !
Vastaa lainaten