Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rompe1
|
Juu en ollut työvaatteissa

Pitää ensi kerralla mennä lakikirja kainalossa...
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja mokkero
En tiiä viskoa säästävästä lukosta mutta näihin on rakennettu kytkettävää nelikkoa jossa ei visko ole ollenkaan. Syncron laatikossa on yksi ryömintävaihde normivaihteiden lisäksi, erillistä alennusta ei ole.
Jos on perillä siintä miten tuommosen vempaimen voimansiirto toimii niin erillisen alennusvaihteiston lisäämineen yhtälöön vois olla aika mielenkiintoinen sätös.
|
"Decoublerin" voi asentaa joko viscon kanssa tai ilman. Jos visco jätetään pois, tilalle tulee akseli, jolloin ajo-ominaisuudet on kuulemma kuin Hiluxissa, niin minulle ainakin kerrottiin

Viscon paikalleen jättäminen mahdollistaa pienen nopeuseron etu- ja taka-akselien välillä, jolloin auto on mahdollistaa kääntää muuallakin asfantoidulla alustalla kuin lentokentällä. (siitä ilm vertaus Hiluxiin) Decopleri säästää viscoa maantieajossa ja silloin kun nelivetoa ei tarvitse. Itse en kuitenkaan ajaisi Syncro Tölkillä, ainakaan talvella, metriäkään ilman nelivetoa, koska sitten kun sitä tarvitaan, saattaa olla myöhäistä kytkeä sitä päälle tai liikaa nopeuseroa akselin välillä.