Näytä yksittäinen viesti
  #11  
Vanha 23.02.2012, 23:09
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.446
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rytari Näytä viesti
bilsteinin 5100 iskaria tarjoo, sillä joutuis rajottaan sisäänjoustoa jonku 35mm nykyisestä ja ulosjousto jää pari senttiä lyhkäsemmäksi silti... höh...

kumpi nyt oikeasti on kestävämpi/ parempi/ jotain

ome vai bilstein

paljoko noi suomessa maksaa...

tarviiks joku muu jotain Tuolta
Jos olet tilaamassa, niin pistätkö mulle tilaukseen mukaan nämä:
http://completeoffroad.com/i-128511-...um-gasket.html
http://completeoffroad.com/i-128512-...um-gasket.html

Nuo Lubelockerin tiivisteet ei paina paljoa niin ei juuri vaikuta lähetyskuluihin. On pirun näppärät peräöljyjä vaihdettaessa


Noista iskareista, minkä mittaisia Bilsteinejä olet miettimässä? 10" vai 12" liikevaralla olevia? Jos tuntuu että liikaa pitää rajoittaa sisäänjoustoa, niin siirrä vaikka alapään kiinnikettä edessä vähän sivuun/ alas (esim. alatukivarren kiinnikkeen kylkeen tjsp.?), niin ei tartte sisäänjoustoa rajoittaa.. Eikös muuten Bilsteinin offi- iskarit ole aina reikä/ reikä- kiinnityksellä, eli ylös joudut tekemään pienen muutoksen kiinnitystä varten?
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten