Hienoa kun joku jaksaa puuhastella oikein perusteellisesti.
Siitä tärinäongelmasta, jos ei ole vielä ratkennut, siinä jakolaatikossa, takakardaanin lähdössä on sellainen värinen valmennus limppu jonka sisällä on neulalaakeri joka on yleensä väljistynyt ja aiheuttaa kummallista värinää. Lipun voi heittää kuusen alle ja värinät yleensä vähenee melkoisesti.
Itse vaihdoin joskus omaan entiseen valkoiseen, nykyiseen vihreään g:hen om603:sen ja melu väheni hyvissä yli 10db:tä,no sitä on sittemmin rakennettu ja fiilailtu vähän joka puolelta.
Vitsinä mulla on milemarkkerin hydraulinen asennettuna syylärin alle, tälläkin runkopalkeista pätkän pois, päät hiukan vinoon ja uusi etu panssari alle suurlujuus teräksestä. Jäähdytin tehtiin Volvo fl7:n kennosta madaltamalla. Jäähdytinhän voi olla huomattavasti yläreunastaan korkeammalla kuin konepellin alla oleva etu-poikittain palkki, konepeltihän nousee etureunastaan heti noin 5cm ylöspäin.
Mikäli tulee jonkun asian kanssa ongelmia niin soittele ihmeessä, kaikenlaisia ongelmia on tullut vuosien mittaan ratkettua, tälläkin hetkellä löytyy 5kpl eri mallista g:tä nurkista.
Rakenteluintoa
T:Mikko, 0400-307223
|