Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja 4x4_76
Jos se alipainekello on siellä akun luona niin eikö se vaijeri silloin mene konehuoneeseen? Nojoo, saivartelut sikseen. Yleisin vika noissa vakuumisysteemeissä on vuoto, eli joku letkun pätkä on aikain saatossa hapertunut, tai joku liitos on ihan selkeesti auki. Ne linjat voi kokeilla vaikka paineilmalla varovasti, jos suhisee niin jossain on vuoto, samalla voi kuunnella etuperästä että tapahtuuko siellä mitään. Eli jakiksen luona oleva liitin irti ja sieltä max. 1 barin paine tai vähemmän letkuihin jotka menee kellolle. Jos siellä on samanlaisia liittimiä kuin Dodgessa, niin ne ei kestä öljyä ja turpoavat.
En usko että itse kellossa on vikaa, ellei sitten akku ole vuotanut sen päälle (Dodgesta voi mennä vakkarin alipainekello pasaks jos akku mehii liemet sen päälle).
Jos siellä linjoissa on liitoksia, eli muovi/metalliputkea yhdistetty kumiletkun pätkillä, niin niitä voi varmistella nippusiteillä.
|
Aika matka on akkuhapoilla sisälokarin läpi kellolle. No saivartelut sikseen ja asiaan. Tarkoitat jakiksella varmaan jakolaatikkoa, ja siellä liitintä johon tulee kolme letkua. Jos kellon luona sihisee, täytyy silloin purkaa sisälokasuoja (metallia) pois että pääsee käsiksi kelloon. Aika hankalaa pihalla, varsinkaan kun ei ole mitään laitetta jolla tuottaa paineilmaa... Niskat on jo nyt niin jumissa että täytyy varmaan luovuttaa