Törmäsinpäs mäntiä hiplatessa outoon ongelmaan... Aloin ihmettelee miksei kiertokanki liiku missään männässä kunnolla männäntapilla vaan joutu suurinpiirtein vasaraa antamaan. Noh tutkailin kiertokangen yläpäänlaakeeria ja ilmeisesti tuo on semmoista mallia, joka pitäis hoonata sopivaks ennen käyttöä. Oli meinaan aivan tumma ja kulumattomannäköinen pinta lakrussa... Männäntapit ei oo onneks ehtinyt syödä mäntiä aivan horoiks. Koska en omista hoonauslaitteistoa tuollaiseen niin suoritan hienomekaanisen vesihionnan käsin... =) Oliskohan tuossa nollasta satkuun ahistusta ku joutuu hieman väkivaltaa käyttämään, että saa tapin pyörimään ja pitäis olla pari kolme satkuu väljä. Kokeilin jo hiontaa ja on sen verta hidasta touhua, et se on ohjelmassa huomenna... Pikkuhiljaa kun sovittaa ni hyvä tulee =) Jos jotain hyvää pitää sanoa ni männänrenkaat sentäs on oikeaa kaliberia.
Niin joo tuli taas käytettyä 100e vaivalla ansaittua rahaa mersun aivan turhaan liikutteluun. Kova oli kulutus kun 10km maksoi noin paljon ja keskinopeuskaan ei päätä huimannut kun siihen kolme varttia...
|