Juu, sen minkä kirjoitin tuonne ylemmäs on se miten pitäisi tehdä. Auton muodot ja materiaalit aiheuttavat sitten ne ongelmat, jolloin on sovellettava.
Tapsa_ja_Dumbo: en missään tapauksessa laittais kattotelineeseen vaan rehellisesti reikä kattoon! Sorry, mut näin mulla esim. oli aikoinaan Wagoneerin katossa ja siinä pisin mahdollinen piiska. Kaikkea hassua sattui tolla piiskalla, kerran parkkihallissa loisteputket helisi katosta ja vahdit tuli sanomaan että katokkin että on viimeinen kerta kun tuut tolla tänne (Heh Heh)!!!
Anttir: mä laittaisin sen sun tapauksessa siihen missä se radion antenni on tai vastakkaiselle puolelle, riippuu siitä kummalla puolella tulee pidempi matka laturille. Eikös sulla oo diisseli, joten sytytyslaitehäiriöt voi unohtaa.
Jeep Wagoneer Limited w/360V8 + TH-400 + Quadra-Trac !!!!
Jeep Comanche p/u w/4.0 + Aisin Warner 4 + New Process 231 !!!!
|