Alennusvaihteisto vain off-road paketissa, samaten tasauspyörästön mekaaniset lukot?
Huomattavan suuria koukkupainoja, ja riippuu uskomattomista asioista, ainakin uusissa, ks uusi tekniikan maailma.
Vetoakselin/kardaanin suojakumeja tais olla toista kymmentä, ja osa tosi arassa paikassa, mutta ei liene ongelma tiellä.
Ainakin nuo ML 400 dieselit aiheuttaneet harmaita hiuksia korjauskustannuksissa. (tähän kaatui minun ML 400 hankinta, toki jo 2 uudempaa sukupolvea on jo markkinoilla)
Laatuvaihtelua paljon, olikohan että jossain eteläamerikassa tehty suurin osa.
Jos sattuu eurooppalainen niin kuulemma tasalaatuisempi(siis kuulemma tehty euroopassa olikohan itävallassa tms, ei varmaa tietoa)
Osia saa halvemmalla, kun tietää mistä? veholla osa huomatavan kalliita.
Ainakin ne mitä minä olen ajanut, oli asiallisia ajettavia tiellä.
Ja yksittäistapauksena: kevytmetalli vanteet piti olla juuri kyseiseen yksilöön, mutta olikohan joku varuste, minkä takia ei sopinutkaan, vaan piti olla jotkut muut vanteet.
siis ei onnistunut ekakerralla, vaikka yritettiin varmistaa jokapaikasta