Apparin puolelta ruuvit aukes, kuskin puolelta poikki molemmat. Puristelin jämät pois ja tilalle M5 kierre, että sai uudet ruuvvit tilalle. Alkup. pultti oli noin 4.3mm paksu (kierteen ulkohalk), ja kierteen nousu oli tosi lähellä (just sama? voiko olla?) kuin M5, muutaman kympin paksuusero vaan.
Kuskin puolella se moottoriin menevä tanko pyöri (päähän sopii ristipää meisseli), joten siitä saa periaatteessa perussäätöä muutettua kans, jos siis purkaa koko lampun kehyksineen keulalta pois.
Ja toisin kuin ei-sähkösäätöisissä, näiden valojen säätöruuvvit on molemmat sivulla.
Pitää jostain koittaa hommata uudet kehykset, säädöt nyt toimii, mutta muuten olivat aika ruosteessa, vaikka auto muuten on aika siisti ja lähes korroosiovapaa.