Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Timo_L
Pois se ei sieltä tule ennenkuin alkaa verme hyytyä.
|
Ei se kyllä tule ennenkuin auto ja renkaat pysähtyy (=otat kaasun pois)...
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Timo_L
TV- kaapelia säätämällä tätä kyllä voisi vähän huijata, mutta ei paljoa.
|
Mitä ihmeen TV-kaapelia?


Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Timo_L
Mitä tulee check engine valoon, niin haitanneeko tuo mitään? Eikö se pala vain sen aikaa kun vika on päällä, eli jos sammutat katkaisijasta väliaikaisesti virransyötön niin valo syttyy, kun taas virtaa tulee niin hetken päästä sammuu CEL? Vai jääkö se todella palamaan vielä pitkän aikaa sen jälkeen, että pitää olla kymmeniä käynnistyskertoja ilman vikaa päällä?
|
Mitä noihin cheat-boxien juttuihin on uskomista, niin CEL näkyy niin kauan kunnes on käytetty vikakoodien nollauskonetta (sillä oli joku fiksumpikin nimi) tai kytketty virrat päälle ja pois 50 kertaa. Eipä huvita kokeilla summamutikassa, kun teksteissä on selkeä varoitus uudemman TCU:n erilaisuudesta.
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Timo_L
Mutta tässä tosiaan tulee ilmi se tehonpuute mikä orkkisvälityksiä vaivaa isommilla kumeilla - ei vain ruuti enää riitä. Monissa paikoissa se ei haittaa tai ilmene, mutta joskus se tulee eteen. 35" renkailla ei 4.88 välityksillä juuri ongelmia ollut, mutta jopa Grandissä 32" kumeilla 3.73 välityksillä tuntui välillä ruuti loppuvan kun isompaa heittää silmään pehmeässä 
|
Noo eihän sitä 190 heppaakaan ihan mihin tahansa riitä...
Tää menee nyt jo vähän OT:ksi, mutta jos joku tosiaan onnistuisi löytämään uudemman (97=>) Jeepin TCU:n huijaamiseksi tehdyn boksin kytkentäkaavion, niin varmaan kaikki kyseisen askin omistavat offarit olisivat tyytyväisiä. Muutoin pitää keksiä jotain toista ratkaisua...