Näytä yksittäinen viesti
  #9  
Vanha 20.02.2012, 09:09
tiivonen:n Avatar
tiivonen tiivonen ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 06.10.11
Sijainti: Joensuu
Viestit: 94
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Swoop Näytä viesti
Tos on kyllä pointtia tossa leikkimisessä siinä mielessä että pysyy ns valppaampana. Tietää vähän mitä tehdä jos auto lähtee puskemaan tai muuten vaan lipsumaan johonkin suuntaan. Se että leikkiikö tiellä vai parkkipaikalla aina välistä ni siihen en ota sen kummemmin kantaa.

Kovin noi ihmiset tuntus luottavan noihin ajonvakautus järjestelmiin sun muihin... Ainoo vaan ettei nekään nyt sentään fysiikan lakeja kumoa. Aamulla ajelin vihdintietä kaupunkiin päin ja vastaan tuli joku uudempi jeeppi ja hupsis se pyörähti siinä pienessä ala mäessä 180 astetta ja kynti perse edellä ojaa useamman kymmenen metriä jumalattoman lumi pöllyn saattelemana päätyen muutaman metrin päähän tiestä. Onneks ei pyörähtäny toiseen suuntaan...
Ja oppiipahan tuntemaan autonsa. Onko noi uudet aapiskukkopäkättimet kuinka ennalta arvattavia? Vai onko se niin että ajetaan sitä varotusvaloo vasten aina vaan kovempaa ja sit joskus se karkaa? Oman lukkoperärottelon käytös alkaa olemaan tuttua... Kun puskee niin kaasulla saa oikoseen, mutta liikutaan jo normaaliliikenteessä liian rajoilla. Alaväännön puutteesta johtuen liukkautta ei välttämättä esiinny kuin vasta kuuden, seittämän kympin jälkeen ja jos näin on niin sillon on oikeesti liukasta. Ja jos laatikkovolle polkee lintassa rampista ulos niin se on vaan audi/bmw/kiinanvolvo/mersumiehelle punanen vaate ja sillon on mentävä ohi niin uidin kovaa ja korkeelta. 500-1000 kiloo enempi massaa kai pitää paremmin tiessä kovilla nopeuksilla
__________________
* * * *
Volvo 945ft classic
Jeep Cherokee ltd -90
Volvo 745 (*29.9.1992 - †24.3.2012 )
Vastaa lainaten