Minä rakensin yhden chevy 305:lle tekemällä adabterin koneen ja kytkinkopan väliin.
Ja samaten adabteri automaatin vetolevyn ja alkuberäisen b-moottorin hammaskehättömän vauhtipyörän väliin, kytkinakselin laakereineen.
Ja tuo B-moottorin kierrejousi asetelma on mahdollista vahvistaa....
Toki jos jotain tehomyllyä alkaa rakentamaan, niin rahalla saa parempiakin kytkimiä, olisko silloin helpoin tehdä kytkin kokonaan chevystä koppineen päivineen, ja tehdä adapteri kytkinkopan ja laatikon väliin?
Automaattilaatikko ei oikein sovi tuonne bj-40 alle, koska paketti jatkuu niin pitkäksi ettei takakardaanista jää paljoakaan jäljelle.
(toki jos tekee tupla jakolaatikoilla niin sitten onnistuu, mutta tulee raskas ja leimasetä saattaa ihmetellä?)
Ja tuo chevy on nimenomaan helpoin, koska startti on paremmalla paikalla kuin esim oldsissa.
Pakoputkia/sarjoja joutuu pikkasen miettimään/hakemaan, mutta kyllä ne sinne saa....
Ja kaikki sähköt sitten 12volttisiksi, vinkkarin moottori ja lämppärinmoottorit hankalimpia löytää, mittaristo toimii joten kuten kun ohittaa säätimen.
|