Ahneella ja äkkinäisellä on työläs loppu!!
OTTAKAA OPIKSI

perä aukaistuna pöydällä, puolikkaat irti toisistaan, hampaat paskana, jes pikkurattaiden akselit kuluneet väljiksi, jes jes

koko pesä purettuna, simppeliä eikö. Vasemmalla ylhäällä itse jousipaketti mikä määrää perän " tiukkuuden"

Toinen puolikas sorviin kiinni, heitton mittaus kellolla (max5satasta).
Sorvilla sitten pohjalta 1 milli pois(TÄMÄ VIRHE, PITÄÄ OTTAA YHDEN LISÄLEVYN VERRAN TAVARAA POIS).

tässä näkyy sorvatti pesän pinta. nice

Jousielementti puristettu siihen paksuuteen mihin se voi puristua maksimissaan ennenkuin laipat vastaavat siihen keskiön laippaan(25mm). Nyt mittaus tönärillä paljon ilmaa jousen kiekkojen välissä(4.5mm tässä) se on ehdoton maksimi prikan paksuudelle. irtse tein 3.5mm paksun, voi olla hiukan yliammuttu mutta olkoot.
toisesta perästä otin ylimääräiset massalevyt puolikkaaseen ja kasasin paketin, mutta jälkiviisaana älysin virheeni ja huomasin että kaikki kitkan levyt olivat lähes täydessä paksuudessaan eli yksi ylimääräinen ei mahtunut väliin vaan paketti jäi kantamaan. varmaan kuluneilla levyillä olisi mahtunutkin. Ennen perän purkamista kannattaa liuskamitalla katsoa paljon väliä pikkurattaidden pesän rungon ja poskirattaiden tason välissä, niin sen jälkeen voi hiukan laskeskella paljon pitää pesää syventää kun tulee jonkun paksuinen levy lisäksi.
(Kuvassa purettu yksilö on sitten se perä mistä otetaan ainoastaan lisälevyjä, muuhun siitä ei enää ole. ja pesät myös käyttökelpoiset.