Tuo metsässä pakin kanssa heijaaminen ja xenonit ei kyllä olis ongelma ku pelkkä pakkikytkentä olis tieliikenteeseen ja sit metsässä asennot on/off. Mut joo onhan toi syttymis- ja kirkastumisaika hanurista jos kauhia kiire saada pakiteltua auto parkkiin... =) Ei sen puoleen, oikeestaan kaikis uudemmis automaagi autoissa tuntuu olevan useamman sekunnin sytytysviive ihan peruspolttimollakin(katsastusmiehen huomio ku noita useamman päiväs kattelee =).
Tuota ledinauhaa/letkua vois miettiä laittavansa muutamaan eturitilän rakoon, niin vois toimia melko hyvänä työvalona auton keulassa hääriessä. Kirkkaushan ei päätä huimaa, mut ajanee asiansa ainakin yhtä hyvin kuin bilteman 3e otsalamppu huonoilla pattereilla... =) Samaista lednauha/letkua vois vedellä helmoihin. Ainut huono puoli tuossa helma-asennuksessa taitaa olla, et talvella niistä ei ole mitään hyötyä kun auton on pohjaa myöten hangessa?
Tuosta takavalojen asentamisesta takaseinään ja osoittamaan sivulle on se hankaluus, et pitäis olla n.10cm kiinnistys kun tulee muuten tuo lavakaari eteen. Yks hyvä paikka sivulle päin vois olla takatukien yläpäiden lyhyt vaakasuora osuus. Siihen ku laitta valon alapuolelle roikkuu, niin valo olis lavan puolelle putken suojassa jopa kaatumistilanteessa(jota ei toivottavasti koskaan tule tapahtumaan... =). Ja niin autostahan on tulossa wannabee offilaite, et yritys olis pitää pellit edes jotenkin suorina vaikka oonkin jo henkisesti valmistautunu hakee biltemasta semmosen peltisepän pellinoikomissarjan... =)
Joske, mihin kohtaan auton alle ajattelit et tollaset valot laittais ja suuntaus olis mihin?
|