Osa 1: Operaatio OM617 aka Operaatio Dumbo Drop
Kai sitä virallisesti siirryttiin episodi kolmoseen, kun koneen purkaminen on vaihtunut sen kasaamisen tai ainakin sen valmisteluun. Tuli tänään tehtyä pitkä päivä kun tuli noita kannenhiluja valmisteltua asennusvalmiiksi. Hyvin sopi 89 pakun uudenmallinen nokka+pukit ja kibbhebelit yli 10v vanhempaan kanteen. Triviatietona lohkon parasta ennen päivä on 21/77 ja kannen 78. Saiskoha noi pelkkänään museoleimaan? =)
Tulipa sudittua myös pieni purkillinen punaista hammeritea. Moottorin väriteemaks tulee punainen rautaosissa ja musta aluosissa. Kaiken mahdollisen pyrin maalaamaan, että on puhtaanapito helpompaa. Meinasin tehdä sen virheen, että olisin sävyttänyt litran purkin miranolia oranssiks, mut muistin et sehän ei ikinä kovetu. Mikähän maali olis vanteita ja muita pisteosia varten hyvä kun pitäis saada sitä oranssia?
Huomenna taas iltapäivästä työpaikalle. Tarkoitus olis jatkaa tuota osien valmistelua johon kuuluu myös lohkon kevyt hoonaus. Sen jälkeen voikin jo tipauttaa kampuran paikalleen. Sattu löytyy kaverin kellarista pari paketillista sopivia kiertokangen ja runkolaakereita. Vehon moottorikorjaamon jäämistöjä jostain eilisvuosilta =) Pitää käydä heti maanantaina hakee vantaan motonetin vikat 5 männänrengassettiä.
Sit tarvis sen verta tietämystä noista kannen kahdesta vesianturista et mikä on funktio ja kumpi on kumpi ja mahdollisesti jotain ohjearvoa vastukselle josko kattois ettei laita rikkinäisiä. Toisessa lukee 120c ja toisessa NTC.
|