Viestiketju: Päivän hyvätyö.
Näytä yksittäinen viesti
Vanha 18.02.2012, 21:28
Tuukka Impala Tuukka Impala ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen

Rekisteröitynyt: 17.02.10
Sijainti: Urjala Halkivaha
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Team Lypsikki Näytä viesti
Mikähän siinä on, kun ihmiset ei oikein tahdo auttaa toista? Torstaina mun edellä meni monta autoa, jotka vain pyyhkäs ukon ohi, joku jopa vähän kiihdytti Asenteet on kohdallaan
Mää oon huomannu saman asian. Tossa joskus kun loskakelissä ajelin duunista himaan päin niin siinä tien sivussa oli auto katollaan ojassa. Näkyi jo kaukaa aivan selvästi että autossa liikkui ihminen sisällä, lisäksi auton ympärillä ei ollu lumessa muita jälkiä kuin ne ojaan ajamisen jäljet. Mun edellä ajanu auto meni siitä pysähtymättä ohi, hiljensi kyllä, mut sit taas kiihdytti. Vittu kun olis saanu sen kilvet ylös, olis voinu ilmottaa poliisille. Tommonen liikennepako on niin törkeä rikos että olis saattanu napsahtaa linnareissu
ja toinen tapaus oli kun yks auto ei lähteny valoista liikkeelle ja kaikki vaan posotti siitä ohi. Se tyyppi oli suunnilleen kuolleen näköisenä siä autossa, mää pysähdyin soittamaan hätäkeskukseen. Loppujen lopuks se tyyppi kylläkin osoittautui huumehörhöksi joka nukkui. se heräs ja lähti pakoon kun en ollu tajunnu ottaa sen auton avaimia En tiiä saiko kytät sitä kii kun se oli ehtiny jo kääntyä risteyksestä ennenku ne pääsi siihen paikalle.....
Vastaa lainaten