Olisko sittenki parempi että harvempi olisi takana???
Siis jos pelätään voimansiirron kestävyyttä, sillä jos takarenkaat pyörii nopeampaa
niin takaset sutii kokoajan pikkasen, ja sitten vasta etuperä "alkaa vetämään"
Onko k.o autossa akselipainot samat?, va perä huomattavasti keveämpi?
Ja tuo kääntyminen on tosin huonompaa yllämainitulla erolla, mutta jos kyse on vain käytöstä kiinnijäämisen estämiseksi, niin ei liene suurta eroa?
(voi jopa kääntyä paremminkin, jos sattuu tilanne että etuset eivät sudi, ja takaset pyörii muutaman prosentin sutia, sillä sutiva pyörä ei pidä myöskään sivusuunnassa niin hyvin kuin "rullaava")
Ainakin hj-61 puskee sikana takavedolla, jos etulukko kiinni.
Mutta sitten jos menet esim kuivalle asfaltille neliveto päällä, niin tuo n.5% pyörintäero tekee aika nopeasti tuhoajaan...