Näytä yksittäinen viesti
  #5  
Vanha 17.02.2012, 15:15
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.457
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja WinChester Näytä viesti
Niin se taitaa muuten lukea pultin kannassa...

Varressa taitaa olla lisäksi kevennys/ohennus, jottei leikkaa kiinni ja jää rasvoille tilaa pyöriä. Jos nyt löytäisi riittävän pitkät (13?) milliset 10.9 pultit, kun (½?)-tuumasia 10.9:jä tuskin pulttiliikkeistä hyllytavarana löytyy. Meni meinaan niihin takariipukkeiden kiinnityksiin yhdet 10.9 orkkispultit ylimääräistä, kun orkkikseen menee kaksi per puoli, nyt kolme.
Kyllä nuo on ihan milliset pultit tehtaalta, tarkemmin sanoen 14mm. Jos tuumaiset laittaa niin 9/16" on oikea koko, ovat itse asiassa vähän tiukemmat niin ei soikistu kiinnitysreiät niin helpolla.

Alkuperäisen pultin kannanpuoleisessa päässä ei ole kavennusta, vaan pieni levennys mikä on just eikä melkein noihin kiinnitysreikiin. Perus 14 x 110mm pultti on vähän väljempi, sen mittainen on muuten paras tukivarsiin. ZJ:ssä on lisäksi vielä ne epäkeskoprikat + ohjurit, millä saa hienosäädettyä kulmia ja on vielä astetta tukevampi.


..mut nyt tää alkaa taas mennä liikaa off- topikiksi
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten