Lainaus:
quote:
Ööö...eikai tuo 4k moottori (1,3litrainen ja alumiinikansi) kovin paljon poikkea Sukisukin 1,3l moottorin painosta? Mulla on ollut nuorempana 4kpl corollia (sekä siviilissä että jääradalla jne) joista pari 4k koneella. Mun mielestä erinomaisen kestävä kone...ja nimenomaan hieman viritettynä hyvä teho/painosuhde. Mutta vaikeahan sitä on 1,3 saada kovin vääntäväksi =) Myös laatikot kesti erinomaisesti, vain yhdestä häipyi pykälät kerralla, ei mitään jurinoita/murinoita muutoin koskaan. Ehkä alkaisin etsimään niitä jurinoita vielä jostain muualta voimansiirrosta kun koneesta/laatikosta.
-- Eino Grön ja ikivihreät tangat....häh? --
|
Olipa noita meilläkin jääradalla noin 5 kpl. Koneen kestävyys ei ainakaan sellasessa 'sinkki-kireällä' ajossa ollut mitenkään hyvä. Noita 3k ja 4k koneita kun kasautui tallin nurkalle tollaset 20 kpl. Kaikissa oli sama pieni vika. Kiertokanki katekes täydestä laukasta ja tuli lohkon kyljestä kurkkaamaan kaasun painajaa. Monta konetta piti vaihtaa ennenkuin usko tojotaan loppui lopullisesti lopuksi ikää... Laatikot kesti uskomattoman hyvin. Vetoaksilat ja perät oli myös kulutus tavaraa...
-Pajerolla metsään ja Zetorilla pois-