Ilman mitää ihmettelyjä laippojen ja sovitusten kanssa se Nissanin oma 4.2 litranen, siihen TD05:n T3 laipalla ja crosscountryn (vesi)cooleri. Kolmetuumasella DP:lla ja putkella parantelet hengitystä ja avot, sitten säädöt kohilleen ja pauhuja on vajaat parisataa heppaa ja vääntöä viitisensataa.
Ja virivaraa on vielä paljon jäljellä.
Ja jos haluat tosissaan laittaa, niin sitten tyrkkäät siihen sen Duramaxin, siihen löytyy valmiita sovitteita Ausseista.
Bensana jos mielit, niin
TB48DE, 240hp/400 Nm vakiona, jenkeissä tuota konetta käytetään aika paljon yleisenä viritysaihiona ja pienellä fiilauksella yli tuplataan tehot.
Tuolta
http://www.patrol4x4.com/forum/nissan-patrol-gu-gr-10/ löytyy aika lailla koettua tietoa...
-P-