Näytä yksittäinen viesti
  #6  
Vanha 14.02.2012, 15:51
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.446
Perusasetus

D30 ja D35 akseleissa carrier brake on 3.55 (3.54), eli se tai harvemmat on sama murikka, ja sitten 3.73 tai tiheämmät on toinen murikka. Muistaakseni lautaspyörän linjassa suhteessa pinioniin on vain muutaman millin heitto, eli teoriassa ton harvan perän murikkaan kun koneistaa shimmin väliin niin menisi niinkin. Toisaalta uusi Danan tyhjä murikka maksaa jenkeistä lähetyskuluineen reilusti alle satasen. Tai sitten ostaa suoraan lukkomurikan, näkyy olevan monessa paikkaa tällä hetkellä esim. Detroitin Truetrackiä tarjouksessa eteen ja taakse, parhaimmillaan tainnut olla reilusti alle 400$ (kaikki tosin ei toimita Suomeen).


Jos murikkaa tiheille perille kaipaa, niin mulla on D30 etuakseliin sopivia 3.73-> tiheämpään murkuloita kaksin kappalein. Toisesta on tasauspyörästö tosin myyty sisältä. Voin luopua sellaisesta kohtuuhinnalla
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten