Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja tonnisata
Paineilma kompressorin on off/painekytkimestä kysely. Mikä on loppupeleissä sen ohuemman putken funktio joka menee siihen säätimelle? Säiliöstä suoraanhan on yhteys säätimen pohjaan, isompi hole, ja toisena se ohuempi putki. Kumman painetta se värkki käyttää kompressorin pysäyttämiseen? Miksi se ohut putki tarvitaan, kun kaikissa se on?
Pientä korjailua harrastetaan vaihteeksi kompressoriin niin tuli mieleen että miksi noin on tehty... varmaan oikein hyväkin selitys asialle on.
Ja itse asiaan- samainen painesäädin kun on vaikka kädessä, ja puhaltaa siihen ohuempaan putkipaikkaan- saako tai pitääkö sen vuotaa läpi? Kumma vaan se- että juuri tuo ohuempi putkihan on haaroitettu paineputkesta kompressorin ja säiliön väliltä- jos vuotaa, niin silloinhan tuotosta osa karkaa. Mutta onko niin, eli sulkeutuuko se ("vuoto"?) kun säiliössä paine nousee tms.
Perus värkki, mutta onko oikeasti sen toiminnot tuttua- itelle pani miettimään onko tuo siis rikki vai ei?
|
Se toimii samalla "kevennysventtiilinä" se painekytkin. Eli siitä ohuemmasta letkusta tyhjenee sen kompuran ja säiliön välinen putki aina kun kompura pysähtyy, ja tämä siksi ettei sen tarvi käynnistyä kuormaa vastaan.
Ja se reikä menee kiinni kun kompura on hetken pyörinyt ja paine nousee tarpeeksi.
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA
V..tut se mitään heikkoa ole...
Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry.
Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine.
Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa.
Jyrsitään Kantoja.
Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt.
0500-752101/Antsa
Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä
Antsan Tuubi
|